Program Summer Camp 2025
Zachęcamy do zapoznania się z programem Summer Camp 2025. Program zawiera część wspólną dla wszystkich pracowników, a także szkolenia, które będą odbywać w ramach dwóch równoległych ścieżek - sprzedaż i marketing.

Dzień 1 – część wspólna
Kawa od 7.45, warmup, zajmowanie miejsc
- Start wydarzenia - 8.15
- Otwarcie Summer Camp 2025 – (Zarząd Grupy MTP)
- Panel otwierający: Grupa MTP, [Priorytety spółki] – (Zarząd Grupy MTP) – 30 min
- Mix produktowy i aktualne tematy w europejskich spółkach targowych – (Elżbieta Roeske [EMECA]) – 25 min
- Innowacyjne produkty na świecie | Trendy – (Dorota Wallusch [UFI]) – 25 min
- Przegląd Trendów 2025 – (Karolina Nawrot) – 25 min
- Power Speech - Grzegorz Turniak - Jak tworzyć przestrzeń i atmosferę do nawiązywania cennych relacji biznesowych…i nie tylko – 45 min
Podsumowanie tegorocznej akcji Nakręć się na rower (Katarzyna Mikielewicz)
Pamiątkowe zdjęcie uczestników Summer Camp 2025
11.00 - 11.30 przerwa kawowa
- Social Media 2025 – gdzie są Twoi odbiorcy? – (Aleksandra Sobczyńska) – 30 min
- Power Speech – Petros Psyllos – AI, nieodwracalna rewolucja, czyli z czego i jak korzystać by przyspieszyć pracę w różnych obszarach (petrospsyllos.com) – 60 min
- Otoczenie konkurencyjne, czyli jak walczyć skutecznie (Tomasz Kobierski) – 30 min
- Nowoczesne projekty, czyli jakie formaty odnoszą sukces i dlaczego (Sponsoring i partnerstwo, czyli niekoniecznie cena 1m2) – (Filip Bittner) – 30 min
14.00-15.00 przerwa obiadowa
- Power Speech – Piotr Szczepaniak - E-commerce Berlin Expo - bomb has been planted! – 45 min
- AI – zagrożenia prawne, czyli co można, a czego nie wolno robić – (mec. Marcin Kanarski / mec. Krzysztof Chyba - Bącal i Wspólnicy) – 30 min
- Cyberbezpieczeństwo, czyli jak się nie dać złowić w sieci (Artur Markiewicz - ISSA, Krzysztof Ślatała - TRiN, Maciej Korasiak - MTP) – 30 min
- Projekt SILOS – Wdrożenie, które zmieni wszystko (Piotr Kamiński) – 15 min
- Aplikacja Grupy MTP w praktyce – Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy (Piotr Kamiński) – 15 min
17:30 zakończenie dzień 1.
Dzień 2 – część wspólna (sprzedaż / marketing)
Kawa od 7.45, warmup, zajmowanie miejsc
- Start drugiego dnia 8.15
- TVP Poznań – Warsztaty przed kamerą z Paulą Borowską, zapowiedź (Karolina Holka) – 15 min
- Marki Grupy MTP, czyli co się zmieniło
- Idea Expo - 15 min
- ToBilet – 15 min
- City Marketing – 15 min
- R360 – 15 min (TUP, Agencja Interaktywna)
- Konferencje prasowe i śniadania prasowe – jak organizować skutecznie (Karolina Nawrot) – 15 min
- Sukces po poznańsku, to Nasz sukces! (Monika Kanigowska) – 15 min
- Pokolenie Z, a etykieta biznesowa. Jak młodzi ludzie zmieniają savoir-vivre? – (Ewa Brok) - 60 min
11.00-11.30 przerwa kawowa
- Trening Mentalny – Leszek Furmann (leszekfurmann.pl) - (Budowanie pewności siebie | Nauka koncentracji i komunikacji | Budowanie odporności psychicznej, Kaizen) – 120 min
13.30-14.30 przerwa na lunch
- Zespół jak drużyna mistrzów – współpraca projektowa w rytmie sportowego team spirit + warsztaty z palanta. (Dominika Jaśkowiak, trener Magdalena Westa)
Opis szkolenia: To wyjątkowe szkolenie łączy świat efektywnej pracy zespołowej z zasadami znanymi z drużynowych sportów – a jako inspirację i praktyczne ćwiczenie wykorzystuje palanta, najstarszy polski sport zespołowy. Uczestnicy uczą się, jak działać jak zgrana drużyna – zarówno przy biurku, jak i na boisku – z naciskiem na zaufanie, komunikację, strategię i wspólny cel.
Program szkolenia:
Część I – Team spirit w praktyce projektowej:
- Zespół projektowy jako drużyna – role, zasady, lider jako „trener”
- Taktyka i strategia – jak planować działania i reagować na zmiany
- Komunikacja na boisku i w projekcie – prosto, szybko, konkretnie
- Feedback i motywacja – jak analiza meczu i sportowy doping
- Konflikty, zmiany, presja – co robić, gdy „przegrywamy w połowie gry”
- Gry symulacyjne i ćwiczenia „sportowego myślenia projektowego”
Część II – Warsztaty integracyjno-zespołowe z gry w palanta:
- Krótkie wprowadzenie: historia, zasady i wartości palanta
- Formowanie drużyn i ustalenie ról (rotacja jak w projekcie)
- Mecz (lub miniturniej) z moderacją i komentarzem na żywo
- Analiza współpracy po meczu – co zadziałało, co nie, jak to przenieść na codzienną pracę
Rekomendowany swobodny ubiór i sportowe obuwie.
17:30 zakończenie dzień 2.
FLAMENCO PARTY by Pasodobre

OD 17.30 DO 23.00 | PCC - SALA ZIEMI
Dzień 3
Kawa od 8:15, warmup, zajmowanie miejsc
8:30 – start trzeciego dnia
SPRZEDAŻ
- Skuteczna praca w CRM / Gantt (do ustalenia / Piotr Kamiński) – 30 min
- AI w sprzedaży - Czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję do przyspieszenia realizacji zadań i zwiększenia efektywności – (Bartosz Przytula – Socjomania) – 120 min
11.00-11.30 przerwa kawowa
- Zanim zadzwonisz... jak przygotować się mentalnie do komunikacji z klientem i skutecznie zorganizować plan działania – (dr Karolina Oleksa) – 90 min
- Rozmowa, która sprzedaje – od pierwszego telefonu do negocjacji i decyzji – (Maciej Kozubik, https://maciejkozubik.pl/) – część pierwsza 60 min
14.00-15.00 przerwa na lunch
- Rozmowa, która sprzedaje – od pierwszego telefonu do negocjacji i decyzji – (Maciej Kozubik, https://maciejkozubik.pl/) – część druga 120 min
MARKETING
- Architektura marki GRUPA MTP w praktyce – Brandbook (Karolina Nawrot) – 30 min
- Warsztaty z pisania informacji dla mediów (Karolina Nawrot / Katarzyna Wieliczko) – 30 min
- TikTok – oczywiście, że warto, ale jak się za niego zabrać – (Artur Kałużny) – 30 min
- Skuteczne kampanie, czyli przegląd zmian na platformach reklamowych (r360) – 30 min
- Budowanie landing page do kampanii digital (r360) – 30 min
11.00-11.30 przerwa kawowa
- AI przegląd najważniejszych narzędzi bezpłatnych | warsztaty z ich wykorzystania w realizacji zadań – (Bartosz Przytula – Socjomania) – od 11.30-17.00 (z przerwą na lunch))
14.00-15.00 przerwa na lunch
17:00 zakończenie dzień 3.
Stan na dzień 17.06.2025
Program może jeszcze być modyfikowany.