Program Summer Camp 2024
Zachęcamy do zapoznania się z programem Summer Camp 2024. Program zawiera część wspólną dla wszystkich pracowników, a także szkolenia, które będą odbywać w ramach dwóch równoległych ścieżek - sprzedaż i marketing.
Dzień 1 – Dzień wspólny (3 lipca)
8:15 – start wydarzenia
- Otwarcie Summer Camp 2024 (Tomasz Kobierski, Prezes Grupy MTP) – 15 min
- Panel otwierający: Grupa MTP, [Plany rozwojowe] (Zarząd Grupy MTP) – 30 min
- Nowa marka – Poznań Event Hub (Sabrina Żymierska) – 15 min
- In_Spire ma już dwa lata! (Iwona Kasprzak / Natalia Guss) – 15 min
- Aplikacja Grupy MTP – plany rozwojowe (Piotr Kamiński) – 30 min
10:00 - Wspólne, pamiątkowe zdjęcie
10:00-10:30 przerwa kawowa
- 10:30 - Analiza trendów Natalii Hatalskiej (Grupa MTP - Karolina Nawrot) – 30 min
- 11:00 - Znaki Towarowe – (SMM Legal – Magdalena Niewiadomska) – 60 min
12:00-12:15 przerwa kawowa
- 12:15 - Elegancja i klasa w kontaktach zawodowych w oparciu o savoir-vivre i aspekty podnoszące jakość komunikacji - (dr Ewa Brok) – 90 min
13:45-14:30 przerwa na lunch
- 14:30 - Czym jest AI i jak nam może pomóc w pracy? (AI Wizard, Magdalena Matlejewska) – 60 min
- 15:30 - Chat GPT w pracy? Tak, ... ale z głową! - (SMM Legal - Tomasz Lewandowski) – 30 min
16:00-16:10 przerwa kawowa
- 16:10 - Skuteczne zarządzanie czasem i zadaniami w czasie - (Radosław Kucharek) – 80 min
17:30 zakończenie dzień 1.
Dzień 2 – część wspólna (do lunchu)
8.30 – start drugiego dnia
- 8:30 - TVP Poznań – Warsztaty przed kamerą, zapowiedź (Karolina Holka / Jan Józefowski) – 15 min
- 8:45 - wPoznaniu.pl – droga do sukcesu (Prezes Lena Bretes/Red. Naczelny Artur Adamczak) – 15 min
- 9:00 - Zespoły projektowe, czyli jak współpracować by osiągnąć sukces! – (dr Karolina Oleksa) – 90 min
10:30-11:00 przerwa kawowa
- 11:00 - Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie emocjami (dr Monika Mularska- Kucharek) – 80 min
12:20-12:30 przerwa kawowa
- 12:30 - Cyberbezpieczeństwo, czyli jak nie dać się oszukać w sieci (ISSA - Artur Markiewicz) – 60 min
13:30-14:30 przerwa na lunch
Dzień 2 – Sprzedaż / Manager (4 lipca)
- 14:30 - Jak motywować siebie i innych – (dr Monika Mularska-Kucharek) – 80 min
15:50-16:10 przerwa kawowa
- 16:10 - Cold calling, rozmowa telefoniczna i na żywo - jak przyciągnąć i utrzymać uwagę klienta w różnych sytuacjach (dr Karolina Oleksa) – 80 min
Dzień 2 – Marketing (4 lipca)
- 14:30 - Jak pisać poprawne informacje dla mediów – (Karolina Nawrot) – 30 min
- 15:00 - ChatGPT – przyszło nowe – (Dorota Wallusch) – 30 min
- 15:30 - CAPCAT (Aleksandra Sobczyńska) – 30 min
- 16:00 - Co nowego w Canvie? (Mariusz Chmura) – 30 min
- 16:30 - Zmiany w platformach (r360 - Łukasz Cholewicki) – 60 min
17:30 zakończenie dzień 2.
PASTA PARTY OD 17.30 DO 23.00
Dzień 3 – część wspólna
8.30 – start trzeciego dnia
- 8:30 -10:30 – Linked In w biznesie targowym, czyli jak korzystać efektywnie – (Socjomania - Karolina Kociołek) – 120 min
10:30-11:00 przerwa kawowa
Dzień 3 – Sprzedaż / Manager
11.00 – Start
- Idea Expo – jak współpracować i razem zarabiać (Tomasz Królikowski) – 30 min
- R360, czyli jak sprzedawać „internet” (Łukasz Cholewicki) – 15 min
- City-Marketing, więcej niż outdoor (Bartosz Zeidler) – 20 min
- Jak polubić sprzedaż i sprawić żeby stała się ona prosta (i powtarzalna) – (Bartosz Puhacz) – 80 min
13:30-14:30 przerwa na lunch
- Jak sprzedawać bez rabatów – warsztat – (dr Karolina Oleksa) – 150 min
Dzień 3 – Marketing (warsztaty)
11.00 – Start
- Google Analytics 4 i Looker Studio - analiza danych, przygotowanie użytecznych raportów (Krzysztof Modrzewski) – od 11:00 – 17:00
17:00 zakończenie dzień 3.
Stan na dzień 26.06.2024