Organizator:

Program Summer Camp 2024

Podziel się

Zachęcamy do zapoznania się z programem Summer Camp 2024. Program zawiera część wspólną dla wszystkich pracowników, a także szkolenia, które będą odbywać w ramach dwóch równoległych ścieżek - sprzedaż i marketing.

Dzień 1 – Dzień wspólny (3 lipca)

8:15 – start wydarzenia       

  • Otwarcie Summer Camp 2024 (Tomasz Kobierski, Prezes Grupy MTP) – 15 min
  • Panel otwierający: Grupa MTP, [Plany rozwojowe] (Zarząd Grupy MTP) – 30 min
  • Nowa marka – Poznań Event Hub (Sabrina Żymierska) – 15 min
  • In_Spire ma już dwa lata! (Iwona Kasprzak / Natalia Guss) – 15 min
  • Aplikacja Grupy MTP – plany rozwojowe (Piotr Kamiński) – 30 min

10:00 - Wspólne, pamiątkowe zdjęcie

10:00-10:30 przerwa kawowa

  • 10:30 - Analiza trendów Natalii Hatalskiej (Grupa MTP - Karolina Nawrot) – 30 min
  • 11:00 - Znaki Towarowe – (SMM Legal – Magdalena Niewiadomska) – 60 min

12:00-12:15 przerwa kawowa

  • 12:15 - Elegancja i klasa w kontaktach zawodowych w oparciu o savoir-vivre i aspekty podnoszące jakość komunikacji - (dr Ewa Brok) – 90 min

13:45-14:30 przerwa na lunch

  • 14:30 - Czym jest AI i jak nam może pomóc w pracy? (AI Wizard, Magdalena Matlejewska) – 60 min
  • 15:30 - Chat GPT w pracy? Tak, ... ale z głową! - (SMM Legal - Tomasz Lewandowski) – 30 min

16:00-16:10 przerwa kawowa

  • 16:10 - Skuteczne zarządzanie czasem i zadaniami w czasie - (Radosław Kucharek) – 80 min

17:30 zakończenie dzień 1.

 

Dzień 2 – część wspólna (do lunchu)

8.30 – start drugiego dnia

  • 8:30 - TVP Poznań – Warsztaty przed kamerą, zapowiedź (Karolina Holka / Jan Józefowski) – 15 min
  • 8:45 - wPoznaniu.pl – droga do sukcesu (Prezes Lena Bretes/Red. Naczelny Artur Adamczak) – 15 min
  • 9:00 - Zespoły projektowe, czyli jak współpracować by osiągnąć sukces! – (dr Karolina Oleksa) – 90 min

10:30-11:00 przerwa kawowa

  • 11:00 - Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie emocjami (dr Monika Mularska- Kucharek) – 80 min

12:20-12:30 przerwa kawowa

  • 12:30 - Cyberbezpieczeństwo, czyli jak nie dać się oszukać w sieci (ISSA - Artur Markiewicz) – 60 min

13:30-14:30 przerwa na lunch

 

Dzień 2 – Sprzedaż / Manager (4 lipca)

  • 14:30 - Jak motywować siebie i innych – (dr Monika Mularska-Kucharek) – 80 min

15:50-16:10 przerwa kawowa

  • 16:10 - Cold calling, rozmowa telefoniczna i na żywo - jak przyciągnąć i utrzymać uwagę klienta w różnych sytuacjach (dr Karolina Oleksa) – 80 min

 

Dzień 2 – Marketing (4 lipca)

  • 14:30 - Jak pisać poprawne informacje dla mediów – (Karolina Nawrot) – 30 min
  • 15:00 - ChatGPT – przyszło nowe – (Dorota Wallusch) – 30 min
  • 15:30 - CAPCAT (Aleksandra Sobczyńska) – 30 min
  • 16:00 - Co nowego w Canvie? (Mariusz Chmura) – 30 min
  • 16:30 - Zmiany w platformach (r360 - Łukasz Cholewicki) – 60 min

17:30 zakończenie dzień 2.

PASTA PARTY OD 17.30 DO 23.00

Dzień 3 – część wspólna

8.30 – start trzeciego dnia

  • 8:30 -10:30 – Linked In w biznesie targowym, czyli jak korzystać efektywnie – (Socjomania - Karolina Kociołek) – 120 min

10:30-11:00 przerwa kawowa

 

Dzień 3 – Sprzedaż / Manager

11.00 – Start

  • Idea Expo – jak współpracować i razem zarabiać (Tomasz Królikowski) – 30 min
  • R360, czyli jak sprzedawać „internet” (Łukasz Cholewicki) – 15 min
  • City-Marketing, więcej niż outdoor (Bartosz Zeidler) – 20 min
  • Jak polubić sprzedaż i sprawić żeby stała się ona prosta (i powtarzalna) – (Bartosz Puhacz) – 80 min

13:30-14:30 przerwa na lunch

  • Jak sprzedawać bez rabatów – warsztat – (dr Karolina Oleksa) – 150 min

 

Dzień 3 – Marketing (warsztaty)

11.00 – Start

  • Google Analytics 4 i Looker Studio - analiza danych, przygotowanie użytecznych raportów (Krzysztof Modrzewski) – od 11:00 – 17:00

17:00 zakończenie dzień 3.

 

Stan na dzień 26.06.2024

Formularz rejestracji